Survivor 2026'da çeyrek final etabında elenen Sercan Yıldırım, yarışma boyunca yaşadığı sakatlıkla ilgili ilk kez detaylı bir açıklama yaptı. Tedavi gördüğü süreçten bir fotoğraf paylaşan Yıldırım, yıllardır diz problemleriyle mücadele ettiğini ve Survivor'ın zorlu şartlarının bu durumu daha da ağırlaştırdığını belirtti.
Eski futbolcu, yaptığı açıklamada bugüne kadar iki çapraz bağ ve iki menisküs ameliyatı geçirdiğini hatırlatarak, bu sezonu düşündüğünden daha hafif atlattığını ifade etti.
"Çeyrek finaldeki düşüşümün nedeni buydu"
Yıldırım paylaşımında, yarışma şartlarında yeterli beslenememenin kas kaybına yol açtığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Bu yaşıma kadar 2 çapraz bağ, 2 menisküs ameliyatı olmuş biri olarak bu seneyi çok ucuz atlattım. Besin alamadığımız için üst adalem kuvvetsizleşiyor ve dizlere daha çok yük biniyor. Çeyrek finalde yaşadığım düşüşün nedeni de buydu."
Nagihan Karadere'ye övgü
Sercan Yıldırım, Nagihan Karadere karşısında aldığı mağlubiyetin nedenini hiçbir zaman sakatlığına bağlamadığının da altını çizdi. Başarılı yarışmacıyı tebrik eden Yıldırım, şu sözleri kullandı:
"Nagihan'a yenilmemin nedenini hiçbir zaman sakatlığıma bağlamadım. Nagihan hak etti ve beni yendi. Tartışmamızda da söylemiştim; beni yenen Nagihan Karadere olsun demiştim. Hakkıyla ikinci oldu. Tebrik ediyorum."
Tedavi süreci başladı
Dizindeki kıkırdaklarda hasar oluştuğunu açıklayan Sercan Yıldırım, yaklaşık iki buçuk haftalık bir tedavi sürecine girdiğini duyurdu.
"Kıkırdaklarımda hasar var. İnşallah yakın zamanda iyileşeceğim. Yaklaşık iki buçuk haftalık bir tedavi sürecim olacak." diyen Yıldırım, takipçilerinden gelen geçmiş olsun mesajlarına da teşekkür etti.
Survivor 2026'nın ardından sağlık durumuna odaklanan Sercan Yıldırım'ın tedavi sürecinin nasıl ilerleyeceği merak konusu olurken, paylaşımında Nagihan Karadere'ye verdiği destek de sosyal medyada takdir topladı.